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ARREDOL DA PAROLA CONOXER AMAR ESFENDER LARAGONES
O profesorato d’o Diploma d’Espezializazión en Filolochía Aragonesa, estudio propio d’a Universidad de Zaragoza que s’imparte en a Facultad de Ciencias Humanas y de la Educación de Uesca, ha empentato ista publicazión que preba d’estar, dende ra modestia, un omenache a dos compañers, os doctors Francho Nagore Laín e Chesús Vázquez Obrador. Profesors d’iste zentro, os suyos treballos abordan o estudio sincronico e diacronico de l’aragonés en os campos d’a fonetica, a fonolochía, a morfolochía, a sintasis, a toponimia, a dialeutolochía, a istoria e ra literatura. Tals contribuzions son estatas importans ta ubrir una senda funda en o conoximiento e ra esfensa de l’aragonés como luenga romanica. En iste sentito, Arredol d’a parola: conoxer, amar, esfender l’aragonés replega un conchunto d’aportazions filolochicas e soziolingüisticas feitas por estudiosos de diferens ambitos que han compartito espazios e proyeutos arredol d’a luenga aragonesa con istos dos profesors. En iste omenache han partizipato dos instituzions que tamién han quiesto reconoxer a suya faina firme e contina en a dinificazión tanto academica como sozial de l’aragonés: o Instituto de Estudios Altoaragoneses d’a Diputación Provincial de Huesca e ra Dirección General de Política Lingüística d’o Gobierno de Aragón. Amás, han colaborato ra Cátedra Johan Ferrández d’Heredia e ro Vicerrectorado del Campus de Huesca. El profesorado del Diploma de Especialización en Filología Aragonesa, estudio propio de la Universidad de Zaragoza que se imparte en la Facultad de Ciencias Humanas y de la Educación de Huesca, ha promovido esta publicación que intenta ser, desde la modestia, un homenaje a dos compañeros, los doctores Francho Nagore Laín y Jesús Vázquez Obrador. Profesores de este centro, sus trabajos abordan el estudio sincrónico y diacrónico del aragonés en los campos de la fonética, la fonología, la morfología, la sintaxis, la toponimia, la dialectología, la historia y la literatura. Tales contribuciones han sido importantes para abrir una senda honda en el conocimiento y la defensa del aragonés como lengua románica. En este sentido, En torno a la palabra: conocer, amar, defender el aragonés recoge un conjunto de aportaciones filológicas y sociolingüísticas realizadas por estudiosos de diferentes ámbitos que han compartido espacios y proyectos alrededor de la lengua aragonesa con estos dos profesores. En este homenaje han participado dos instituciones que también han querido reconocer su labor firme y continua en la dignificación tanto académica como social del aragonés: el Instituto de Estudios Altoaragoneses de la Diputación Provincial de Huesca y la Dirección General de Política Lingüística del Gobierno de Aragón. Además, han colaborado la Cátedra Johan Ferrández d’Heredia y el Vicerrectorado del Campus de Huesca.